Aug 3, 2010

udang yang best!!



Bubba Gump Shrimp sangat "nyum..nyumm..nyumm."..Aik!apa itu "nyum..nyumm..nyumm."? Maksud dia sedap tak terkata..chewaahh!!Untuk siapa-siapa yang suka kan udang seperti saya. Sini lah tempatnya untuk you all meratah udang yang lazat2!!Tapi makanan yang bukan berasaskan udang pun ada macam daging, ayam dan ikan cuma limit la.
Ini antara makanan yang I order masa datang sini, eyhh..bukan I makan sorang tau, bersama rakan-rakan yang tercinta la..

Shrimper's Heaven..ini paling best kat sini!

 
Cajun Shrimp!

Tossed Chicken Cobb Salad best!

Mango Sparkler & Run Forrest Run (Strawberries)

"I'm Stuffed!"..yess!i'm stuffed but this 1 it's not really delicious..muak!!

Banyak lagi,tapi tak sempat nak ambik gambar sebab dah habis semua makanan baru kitorang sedar gambar tak amik..huhuhu..

Selain daripada makanan yang menarik, decoration dia pun sangat unik! Konsep decoration kat sini adalah adaptasi dari movie Forrest Gump!



Yang paling menarik, cara mereka serve customer, mereka gunakan signboard supaya waiters yang dipanggil sebagai forrest akan serve kepada pelanggan.

‘Stop Forrest Stop untuk forrest datang dan serve kita.

 ‘Run Forrest Run’ untuk forrest teruskan kerja mereka dan pelanggan tak kan diganggu.


Menarikkan?
So apa tunggu lagi, makan pun best. tempat pun menarik!Try la makan kat sini. Bubba Gump Shrimp ni ada 2 tempat di D'Curve dan Bandar Sunway.Jom la makan-makan..nyumm..nyumm..nyumm.!!

No comments:

Post a Comment

Please take a little time to comment but don't forget to state your name, at least your nick name to easy for me address you!!