Aug 14, 2010

ini tak kelakar!

Semalam sebelum balik kerja, macam biasa kena pergi bilik boss discussion untuk brief dia pasal projek-projek dan documentation perlu dilaksanakan..Maklumlah boss baru, kena la explain kat dia betul-betul.Kesian gak kat dia, tak pernah jaga projek tapi kena catch up banyak benda. It's ok boss, you can do it!!chaiyok!chaiyok!(^_^)
After discussion, macam biasa dia akan ajak borak-borak untuk release tension!hehe..
Sebenarnya, boss baru ni lain sikit. Kalau nak tahu setiap kali keluar bilik dia kita akan dapat lesson dan lebih motivation.(^_*)
Kali ni boss tunjuk kat we all satu video yang menyebabkan semua krew dan host-tv talk show dipecat puncanya dia gelakkan guests yang cacat suara.


 Kesian kan guests tu..Diorang bukan nak jadi macam tu pun.
Tapi kalau sesiapa pun termasuk I kat tempat Eric Hartman tu pun akan tergelak tapi as tv-host sepatutnya dia  prepare diri dia, yang dia akan berhadapan dengan orang yang cacat atas kesilapan doktor. Dah lah tengah sedih, kena ketawa pulak. Astaghafirullahalazim..
Pengajaran daripada video tu, kita perlu ada persediaan dalam apa je tindakan sebab kita tak tahu apa dugaan yang kita akan kena tempuhi.


No comments:

Post a Comment

Please take a little time to comment but don't forget to state your name, at least your nick name to easy for me address you!!