Jul 26, 2010

my new commitment

Kadang-kadang kita kena cuba benda yang kita tak pernah buat dan rasa nak buat.Even though masa kerja biasanya pukul8a.m - 7@8p.m, dan kelas teater pukul 8.30p.m.- 11.00p.m. sampai rumah kadang-kadang 12.00a.m pastu pukul 5.30a.m kena bangun untuk pergi kerja.Apa-apa pun yang penting kita jangan sesekali regret..sebab kita yang pilih jalan ni. Kalau asyik mengeluh je Allah pun marah. Tak baik kan.. 

No complaints! No regrets!

Ramai yang tak tahu dan tak macam mane lah I boleh terjebak dalam bidang teater ni. Siapa yang kenal sangat dengan missy ni mesti sangat terkejut kan..(>_<)
Ok, sejak I masuk kelas teater kat dramatis macam-macam dah I belajar. Not just how to be act as a actress in stage tapi kita juga boleh tajamkan skill communication  tau. Kawan-kawan baru pun ramai..so macam-macam benda lah I belajar dari mereka ni..Cikgu pun baik!(^_*)

ni lah cikgu yang baik tu..sebelah tu isteri dia tau!

 
bersama ema a.k.a evo comel katenye..

mummy orang paling lama dengan dramatis

dramatis's members

 norish ali..ex-dramatis member

I'm not sure his name but I know he's actor. I meet him when Cikgu make a small hi-tea party for All dramatis's member!

Dramatis's family!!

 Siapa-siapa yang berminat nak join Dramatis boleh contact Kak Liza - 0172696909. Mana lah tahu kan tiba-tiba rasa nak try dalam bidang ni..Enjoy!!(^_^)

No comments:

Post a Comment

Please take a little time to comment but don't forget to state your name, at least your nick name to easy for me address you!!