Aug 30, 2012

Coconut Shake Klebang

Pernah baca tak entri I pasal Melaka dulu, ala..mesti tak pernah. Memang la entri dah lama gila kot, zaman diriku ini berjinak-jinak blogging-blogging ni. 
Time ni I sibuk kata makanan kat Melaka sedap. Rupa-rupanya air dia pun sedap gila!
Sumpah tak tipu.
Air bukan sebarangan air, Klebang Original Coconut Shake kelass you olzz!


Kedai Coconut Shake ni betul-betul tepi jalan, dekat dengan petrol station Caltex. Kalau nak take away kedai boleh tepi jalan tu, kalau nak minum situ dan menikmati nasi lemak dan karipap yang sangat enak boleh melepak di warung kat dalam simpang tu. Biasanya pekerja dia yang kat kedai tu akan bagitau "nak minum, masuk dalam"


Tengok ni, yang ni warung kat luar petang pukul3 memang tengah panas terik. Memang beratur panjang untuk dapatkan Coconut Shake yang lazat tu. Ini untuk take away je tau



Yang ni pula, kedai kat dalam yang untuk melepak di sini. Kat sini yang I cakap nasi lemak dan karipap yang sedap tu. Tapi macam biasa penuh jugak. So I amik keputusan beratur je la kat luar tadi, sebab kalau tunggu ni memang tak tau bila diorang tu semua bangun dari tempat duduk diorang tu.

Nak try?kena ada kesabaran yang sangat tinggi, tapi kesabaran memang berbaloi baloi. Coconut Shake dapat menyejukkan hati kalian semua. Ewahhh!! 
Ermmm..Pak Cik Coconut Shake sila bagi 1 Coconut Shake free ye..penat ni promote. (^_*)

No comments:

Post a Comment

Please take a little time to comment but don't forget to state your name, at least your nick name to easy for me address you!!