Oct 15, 2011

Rahsia Si Perompak

source : google

Baru-baru ni my lady boss baru je kena rompak. Scary kan bunyinya? Macam ni cerita dia, lepas dia keluar dari bank and naik kereta, dia ingat dia nak dropped sekejap kat her friend's house. Malang sekali time die turun kereta ada dua lelaki ikat dia masuk dalam kereta bawa ke satu tempat. Sempat perompak tu niat nak bakar dan bunuh my boss sebab dalam handbag dia cuma ada duit 1000+ dan handphone je.
Tiba-tiba ada teksi berhenti dekat kereta tadi then diorang pun keluar lari lintang pukang dengan handbag boss I. Yang pastinya, pemandu teksi dan penumpang teksi yang baik hati tu tolong hantar boss balik. My lady boss still trauma sampai sekarang.

Anyway guys,disebabkan cerita tu I nak share dengan you all Rahsia Sindiket Perompak. I tak nak nanti you all leka dan tak hati-hati.
Perompak ni  akan bergerak dalam dua group atau dua orang di dua lokasi.
Satu group di dalam bank dan satu group di luar bank.
Group di dalam bank ni akan bertindak perhatikan siapa yang withdraw duit paling banyak akan menjadi mangsa. Diorang akan ambil gambar si mangsa dan mms kepada group diorang yang tunggu kat luar bank.

Bila gambar dah diterima group perompak kat luar bank akan ikut mangsa, bila sampai waktu dan tempat yang sesuai diorang akan terus rompak. 



Please be careful when withdrawing money from the Bank or ATM. Kalau boleh bawa seseorang untuk teman ok?

No comments:

Post a Comment

Please take a little time to comment but don't forget to state your name, at least your nick name to easy for me address you!!