Feb 7, 2011

Gudang Levi's® Saya!! (update)

Setelah fikir semasak-masaknya I dah buat keputusan..
HAH??KEPUTUSAN APA?
Jangan terkejut!! I'm not getting married anytime in the near distant future.
No worries ok?
Dulu kan I pernah kerja kedai Levi's® so lambakan jeans Levi's® pun berlaku.
 get rid semua jeans Levi's yang dah tak muat. (-_-)
Yela, dulu kan I agak tembam dan berisi so kena lah pakai jeans size 26. 
Sekarang hari-hari try dan makan banyak-banyak macam orang gila still loose gak. 
So kena lah sedar diri yang jeans tu bukan rezeki ku lagi. (!_!)
INGAT KAWAN-KAWAN size 26(Levi's®)!

01- Levi's® STRAIGHT CUT (CAN'T REMEMBER THE CODE)
Length : 35.2 inch
Altered : to straight cut 
RM80



02- Levi's® W502
Length : 36 inch
RM 75
 -SOLD-




03- Levi's® M593 button fix 
(super super low)
RM 70
Altered : to straight cut




04- Levi's® STRAIGHT CUT (CAN'T REMEMBER THE CODE)
Length : 37 inch 
RM 70




05- Levi's® 577 Boot Cut
Length : 36 inch
RM 80






06- Levi's® Skinny (CAN'T REMEMBER THE CODE)
 Length :  34.6 inch
Altered : Straight Cut
RM70




07- Levi's® STRAIGHT CUT RED TAB 1587
SIZE : 28
NEW! NO WORN!
Jeans ni kawan I baru beli untuk adik dia. Tapi tak muat.
RM110
 -SOLD-








T&C:

1. PEMBELI yang betul-betul SERIOUS SAHAJA!! NO BACK OUTS once confirmed. Ini bukan main-main ye.
2.  Please ye jangan lah tanya whether you'll fit in it or not, penat lah nak jawab. I mane tau figure you all macam mane kan? Tadi kan I dah bagitahu size 26 (Levi's®). 
3. No Refunds and No Exchanges.
4. First come first serve. Cepat! Cepat!
5. Postage bergantung pada location dan berapa helai you all nak. Jeans berat sikit so untuk sehelai
Poslaju: West Malaysia RM8 / East Malaysia RM10
Kalau 2 helai or more just add RM5 for each other item.
6. Email me your detail (full name, mailing address and phone number) with number of item you're interested in, at ezzattie (at) gmail (dot) com to place your order.
7. I will not responsible for any damages or losses caused during delivery.
8. Sila bayar via MAYBANK or CIMB account (email me for further details).
9. Please do email/mms me a copy of the bank remittance slip (either online/over the counter or over the  machine).
10.After confirmed the payment, your items will be delivered immediately. 

p/s : I don’t put a watermark for make it clear.

1 comment:

  1. hahahaha..keje kat levis jusco permas after spm kan...hahaha

    ReplyDelete

Please take a little time to comment but don't forget to state your name, at least your nick name to easy for me address you!!