Nov 8, 2010

Be Part of ChurpChurp Today!!


Siapa ada account Twitter?Siapa ada account Facebook?
Tipu sangat lah kan, kalau tak de dua-dua social networks tu.
Dania yang umur 2 tahun tu pun sibuk nak berFacebook ape ntah lagi kalian yang sudah besar panjang ni kan.
Tapi selalunya kita ada Facebook or Twitter pun sebab kita nak contact dengan kawan-kawan baru dan lama kan?


You tahu tak sebenarnya dengan Facebook dan Twitter ni bolehkan kita dapat banyak duit. Sambil kita main game, comment gambar orang dan status, tweet kat orang dalam Facebook atau Twitter apa kata kita tweet benda yang boleh dapat duit. Sekaligus  keep in touch dan duit. Menggembirakan!!


Cuma perlu jadi Chuper dalam ChurpChurp.
Sebagai Chuper, kita cuma perlu tweetkan atau postkan kat kawan-kawan mengikut assignment diberi. Assignment selalu tentang iklan dan promosi, daripada situ kita akan dapat duit dan boleh dapat hadiah kalau menang!!hooyeaaaayy!!
Bukan tu je tau as a Churper, kita dapat pergi berseronok-seronok dengan activities yang ChurpChurp anjurkan. Ya Allah, bestnya dapat kenal dengan kawan-kawan baru dan kita dapat rapatkan hubungan kita dengan kawan-kawan dan keluarga kita! Contohnya macam hari tu ChurpChurp anjurkan activity Fly Kite Day, dapat main layang-layang bersama-sama Churpers yang lain. Tapi time tu I tak jadi Churper lagi!Haishhh..RUGI!!!Kenapa lah I tak tahu dari awal pasal ChurpChurp ni kan?



ChurpChurp sangat baik!Dah la bagi duit!Dapat hadiah!Siap sediakan activities untuk kita bergembira bersama kawan-kawan dan family tercinta!!Plus, boleh dapat kawan baru lak tu!Wahhhh..Seronok!!!Siapa nak bagi kita camtu?

So, apa tunggu lagi jom la join Churper. Just sign up je. You da Be Part of ChurpChurp!!
Eh, jap selain daripada Churper kalau you nak jadi Partner pun boleh. Partner ni kalau kita nak iklankan atau promosikan barang-barang yang kita jual supaya jadi lebih famous dan glamour!Aww..sangat kelas!!

No comments:

Post a Comment

Please take a little time to comment but don't forget to state your name, at least your nick name to easy for me address you!!