May 16, 2011

Ketulusan Hati bukan Anuar Zain

Ingatkan Anuar Zain seorang je yang nyanyi lagu Ketulusan Hati.
Rupanya ada penyanyi Indonesia Marshanda pun nyanyi lagu Ketulusan Hati.
Ala..tajuk je same tapi lirik dan muzik sangat lain.
Sumpah, I dah jatuh cinta dengan lagu Marshanda ni.
Sangat meaning full!!!

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku


Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon


Yaa Allah ridhoi ketulusan hati

Yaa Allah beri aku ketabahan

Yaa Allah aku sanggup berkorban

Demi rahmat-Mu Yaa Allah



Di dunia yang sarat godaan

Ku mohon dosaku diampunkan

Ingin bahagia, Dunia akhirat

Turunkan rahmat-Mu untukku



Yaa Allah ridhoi ketulusan hati

Yaa Allah beri aku ketabahan

Yaa Allah aku sanggup berkorban

Demi rahmat-Mu Yaa Allah 



No comments:

Post a Comment

Please take a little time to comment but don't forget to state your name, at least your nick name to easy for me address you!!